Reklamace
I reklamace se může vyskytnout, ale s námi se jí nemusíte bát.
Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:
Kontaktujte nás emailem na info@zaparkorun.eu o vzniku reklamace. V zaslaném emailu prosím uveďte následující informace důležité k rychlému vyřízení Vaší reklamace:
- Číslo objednávky
- Název reklamovaného výrobku
- Závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe. Pouhé uvedení "Nefunkční" není dostatečné.
Po přijetí emailu Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám o jejím přijetí email, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, budeme se snažit ji vyřídit mnohem rychleji.
Adresa pro doručení reklamovaného zboží:
Peter Schmidt
Dyjská 845/4
196 00 Praha 96 - Čakovice
Česká republika
Údaje pro odeslání na výdejní místo Zásilkovny:
Jméno: RMA-VRATKY
Příjmení: Vyplňte číslo Vaší objednávky
Email: info@zaparkorun.eu
Pobočka pro doručení: 1580 - CZ, Praha 18, Čakovice, Dyjská 845/4
Pouhým odesláním výrobku na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě v jejím vyřízení.